Coca-Cola’nın Dijital Hizmet Merkezi İstanbul’dan 25 ülkeye hizmet verecek
Cumhurbaşkanlığı Yatırım Ofisi Lideri Burak Dağlıoğlu, “Daha fazla Ar-Ge getirmeyi, daha fazla lojistik merkezi operasyonunu getirmeyi, satın alma ofisleri getirmeyi, bölgesel eğitim merkezleri kurmayı, bölge yönetim ofisleri kurmayı ve dijital hizmet merkezleri kurmayı hedefliyoruz.” söz konusu.
Coca-Cola Avrasya ve Orta Doğu Operasyon Birimi Dijital Hizmet Merkezi İstanbul’da açıldı. Türkiye’nin de aralarında bulunduğu geniş bir coğrafyaya hizmet verecek merkezin açılışı, Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mehmet Fatih Kacır, Cumhurbaşkanlığı Yatırım Ofisi Başkanı Burak Dağlıoğlu ve Coca-Cola İçecek CEO’su Karim Yahi’nin katıldığı törenle gerçekleşti.
Coca-Cola’nın 25 ülkeden oluşan Avrasya ve Orta Doğu Operasyon Birimi’ne hizmet verecek Dijital Hizmet Merkezi, iş birimlerini bölgesel ve küresel orta ve uzun vadeli iş planlarına uygun dijital çözüm ve uygulamalarla destekleyecek. Merkez, Coca-Cola’nın diğer 9 operasyonel kümelenmesinde kurulması planlanan benzer birimler arasında faaliyete geçen ilk birimlerden biridir.
Dijital Hizmet Merkezi, dijital yetenek gelişimini ve dijital dönüşümü hızlandıracak, teknoloji uygulamalarıyla pazarlama, strateji ve finans gibi konularda bilgiye hızlı ve otomatik erişim sağlayacak, veri analizi uygulamalarıyla iş verimliliğini artıracak hizmetler sunacak. Dijital Hizmet Merkezi’nin 13’ü Türk olmak üzere 20 kişilik ekibinin yüzde 60’ı kadın çalışanlardan oluşuyor.
Tüketiciye merkezde ulaşan kampanya ve sadakat programlarını içeren dijital pazarlama uygulamaları ve ortak dijital dönüşüm başta olmak üzere, bilgiye hızlı ve otomatik erişimi sağlayan, iş verimliliğini artıran, karar ve aksiyon süreçlerini hızlandıran uygulamaların geliştirilmesine de öncelik verilecek. Coca-Cola’nın şişeleyici ortaklarıyla yürütülen projeler. .
“Başta Coca-Cola olmak üzere tüm uluslararası yatırımcılarla çalışmaya devam edeceğiz.”
Cumhurbaşkanlığı Yatırım Ofisi Lideri Burak Dağlıoğlu, merkezin açılış töreninde yaptığı konuşmada, Türkiye’nin; Yatırımcılara derin, nitelikli ve rekabetçi bir yetenek havuzu sağlayan, Avrupa, Asya ve Afrika’nın kesiştiği noktada küresel pazarlara erişim imkanı sunan bir ülke olduğunu belirtti.
Dağlıoğlu, “Ülkemiz hızla dijitalleşirken teknolojik gelişme ve dönüşüm yetkinliklerimiz de hızla artarak, uluslararası şirketlerin inovasyon, bilişim ve dijitalleşme faaliyetlerinde bölgesel bir merkez haline geliyor.” dedi. söz konusu.
Bugün açılışı yapılan ve 25 ülkeye hizmet verecek Dijital Hizmet Merkezi yatırımının, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın “Türkiye’yi bölgesel merkez yapma” vizyonuyla örtüştüğünü belirten Dağlıoğlu, şöyle konuştu:
“Cumhurbaşkanlığı Yatırım Ofisi olarak, Cumhuriyetimizin 100’üncü yılında açıklanan bu değerli yatırımdan dolayı Coca-Cola ailesini tebrik ediyoruz. Türk Yüzyılını Cumhuriyet yüzyılı yapmak için başta Coca-Cola olmak üzere tüm uluslararası yatırımcılarla çalışmaya devam edeceğiz. yatırım.
Daha fazla Ar-Ge getirmeyi, daha fazla lojistik merkezi operasyonunu getirmeyi, satın alma ofisleri getirmeyi, bölgesel eğitim merkezleri kurmayı, bölge yönetim ofisleri kurmayı ve dijital hizmet merkezleri kurmayı hedefliyoruz. İş gücümüz çok büyük, nitelikli ve çok kaliteli işler yapabiliyor. “Hak ettiğiniz fonksiyonları buraya kazandırmak için çalışıyoruz.”
“Teknoloji ve dijital dönüşüm konusunda yetkin ve uzman insan gücüyle Coca-Cola’nın lokasyonu İstanbul olarak belirlendi.”
Coca-Cola Avrasya ve Orta Doğu Operasyon Birimi Başkanı Sedef Salingan Şahin, Türkiye’nin yerelden dünyaya yayılan dijital start-up’ları, hızla gelişip web kullanabilen nüfusuyla dünya çapında önemli bir lokasyon olduğunu belirtti. ve mobil tabanlı teknolojiler.
Şahin, “Türkiye, dijital ticaret, oyun, finansal teknolojiler gibi alanlardaki başarılı uluslararası start-up’larla son yıllarda teknoloji açısından üretken ve ürettiğini ihraç edebilecek düzeyde olduğunu birçok kez kanıtladı. İstanbul teknoloji ve dijital dönüşüm açısından da Coca-Cola için önemli bir yer.” “Uzman ve uzman insan gücünün bulunduğu bir lokasyon olarak belirlenmiş olması ve bu bağlamda başarılı bir örnek olacak olmasından büyük mutluluk duyuyoruz.” dedi.
Şahin, İstanbul’daki Dijital Hizmet Merkezi’nin dijital yetenek gelişimini ve dijital dönüşümü hızlandırmaya, teknoloji uygulamalarıyla pazarlama, strateji ve finans gibi konularda bilgiye hızlı ve otomatik erişim sağlamaya, veri analitiği ve içgörüyle iş verimliliğini artırmaya hizmet edeceğini belirtti. analiz. “Hedefimiz Türkiye’yi bölgenin dijital dönüşüm üssü haline getirmek. Merkezimizin bu hedef doğrultusunda birçok yenilikçi çalışmaya imza atacağına ve bu alanda örnek olacağına yürekten inanıyoruz.” söz konusu.